niedziela, 15 stycznia 2017

hair transformation

Witajcie ! w tym MAJESTATYCZNYM po艣cie opowiem wam o transformacji moich w艂os贸w馃槝 na za艂膮czonym obrazku wida膰 moje w艂oski przed koloryzacj膮 co da si臋 zauwa偶y膰 by艂y troszk臋 zniszczone. Bardzo d艂ugo zastanawia艂am si臋 farbowa膰 si臋 czy nie .馃槱 Stwierdzi艂am jednak 偶e ich kolor na ko艅cach strasznie mi si臋 nie podoba wi臋c dlaczego nie zaryzykowa膰 zmieni膰 co艣 w sobie . Mia艂am wiele obaw czy b臋d膮 si臋 kr臋ci膰 i te odrosty . Bardzo d艂ugo przegl膮da艂am ,,internety " Znalaz艂am w艂osy marze艅 tzw. efekt sombre bo nie chcia艂am ombre  ;) Gwarantowa艂 mi zero odrost贸w i pi臋kne ko艅ce . Bez zw艂oki zadzwoni艂am do fryzjerki i si臋 um贸wi艂am. Mama d艂ugo przekonywa艂a mnie 偶e mam 艂adny kolor ale wiedzia艂am 偶e to nie to czego chce.  
Teraz moje w艂oski maj膮 pi臋kny kolor jest boski 馃槏 Nie 偶a艂uje 偶e je pofarbowa艂am to by艂a najlepsza decyzja w moim 偶yciu. Zacz臋艂am o nie bardziej dba膰 u偶ywa膰 pakunek i od偶ywek NIE b贸jmy si臋 zmian 馃榿 Zmiany to pocz膮tek kolejnej ciekawej historii pisanej przez nas samych  ! dajcie zna膰 w komach jak wam si臋 podoba ta moja transformacja ;)

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuje za ka偶dy mi艂y komentarz , bardzo mnie motywuj膮 :D
Je偶eli tw贸j blog mi si臋 spodoba to z ch臋ci膮 obserwuje ;)